[Fanda] Zvlastne pochroumane video

Vítek tapin na wo.cz
Čtvrtek Srpen 30 20:48:48 CEST 2012

Zdravím,

Řeším zde takový zapeklitý problém. Mám video o cca 500 MB ve formátu MPG, a po spuštění vždy hraje třeba 10 15 sekund, pak se ozve jakési zvláštní škobrtnutí podobně jako přeskakování digitálního signálu, pak zase jede 10 15 sekund, poté znovu apod. Po třeba 2 minutách se podívám na čas, ale už jsou tam minuty 4. Jakoby nějak zvláštně přeskakovalo/poposkakovalo. Není to poškozeným souborem, to by přece nehrálo vůbec. Spíše je tu cosi poškozeného jiným způsobem, co zapřičiňuje ony zvláštní poposkoky.

Tohle je snad nejhůře specifikovaný dotaz, samé jakoby jaksi apod., ale lépe pro autenticitu to nedokážu deskriptivněji popsat. Kdysi jsem měl lehce poškozený audio soubor, který bylo nutné vyextrahovat z. avi, na to jsem použil konzolovku avi2wav, což jsem přepsal na mp2, a na to následně fungovala konzolová utilitka Besplit, a ten soubor bylo možné opravit příkazy a parametry
besplit -core( -input 01.mp2 -prefix c:\cesta\ -type mp2 -fix )

což fungovalo, a audio soubor byl krásně hladce opraven, nicméně z mpg audio vyextrahovat nelze, ani např. AOAudioExtractorem, ani Pazzera Free Audio Extractorem ani ničím jiným, vždy vypíší, že to nejde.

Poradí, prosím, někdo, co s tím, zda máte zkušenost s podobně se chovajícím videem v identickém formátu, a jak věci opravit? Na videu mě záleží, být to něco, na co se chci jen mrknout, a pak smazat, neotravoval bych zde s tím:).

Mnohokrát děkuji a hezký den
Vítek

Tapin-radio coordinator
Twitter: http://twitter.com/tapin_radio