[Fanda] thunderbird a filter na dorucenu postu otazocka

Adelcia slowaczka.adelcia na gmail.com
Čtvrtek Srpen 30 18:29:41 CEST 2012

ahojte,

v thunderbirde mam viacero sprav a zvukov k nim pofiltrovanych vdaka
nejakemu pluginu na zvuky. chcela by som mat zvuk aj na dorucenu postu
kde mi pridu ostatne nepofiltrovane spravy ale neviem ako nato. lebo ak
zapnem v nadtaveniach tb povodny zvuk tak mi potom hra dvojmo aj ked mi
pride sprava do ktoreho kolvek priecinka kde mam ale vlastny zvuk.
urobila som to aj cez filtre vytvorila som si ze dorucena posta a dala
od komu alebo kopianeobsahuje a takto som k tomu vytvorila 10 pravidiel
a dodala 10 adries a nakonci vybrala ze ma zahrat taki a taki zvuk ale
tiez to nefungovalo stopercnetne. netusite ako by som to mohla docielit?

diki adela.