[Fanda] Total Commander a rychlá odezva klávesových zkratek

Jaromír Vít jaromvit na gmail.com
Čtvrtek Srpen 30 16:59:46 CEST 2012

Zdravím, tahle funkce je moje oblíbená. Konfigurace, Možnosti, v seznamu
vybrat Rychlé vyhledávání a tam zaškrtnout volbu Pouze písmena a volbu
Od začátku. Pak už jen OK a mělo by to fungovat. Podobná funkce je ve
Firefoxu, to je zase hledání psaním, výborná věc. Mirek