[Fanda] Celková hrací doba složek s mp3?

Čtvrtek Srpen 30 15:39:58 CEST 2012

> Jak byste tento úkol řešili vy?

Zcela jednoduše: Přes "Tento počítač" si vlezu do dané složky, označím
příslušné MP3 soubory a podívám se dolů na "Podokno podrobností" kde
je krom počtu souborů zobrazena také celková doba trvání.

Zmíněné "Podokno podrobností" lze zapnout/vypnout přes Uspořádat ->
Rozvržení -- platí samozřejmě pro Windows 7 či Vista, WinXP tuto
funkci nemají. S JAWSem lze pro vyčtení informací z podokna použít
JAWS kurzor. Je-li souborů vybráno hodně, je potřeba pro zobrazení
času kliknout na odkaz Další podrobnosti -- i to lze celkem pohodlně
provést přes JAWS kurzor.

Hezký den.

Michal