[Fanda] Celková hrací doba složek s mp3?

Zdeněk Drahoňovský drahonovskyz na volny.cz
Čtvrtek Srpen 30 15:17:11 CEST 2012

     Zdravím Mirku.
Tak já to mám velmi jednoduché.
V total commanderovi si označím složky, které chci přehrát dám
kontextové menu a dám play with foobar 2000. nechám to foobarem nasosat
a pak když začne hrát dám pause skočím do seznamu souborů ctrl-a vyberu
vše a pak si nechám přečíst délku nahrávky.
Takže asi tolik můj typ.
Mě na přehrávání a konverzi souborů foobar plně vyhovuje.
Sice si člověk napoprvé musí lecos nastavit, ale pak lze konfiguraci
uschovat případně překopírovat třeba i do portable verze.
Foobar je jak asi dost lidí ví free, co může lidem vadit je angličtina.

Zdenek