[Fanda] co napsat do pošty k odeslání

Vojtěch Šmiro vsmiro na seznam.cz
Středa Srpen 29 22:05:22 CEST 2012

Dobrý den.
Máte-li nějaké údaje od poskytovatele, poraďte se s operátory na jejich lince. Já bych ovšem jejich odchozí poštu nedoporučoval a z osobní zkušenosti bych Vám radil smtp.seznam.cz nebo tam kde prostě schránku máte, dát, že server požaduje ověření a jako jméno a heslo zadejte to samé jako když se přihlašujete do schránky. Já bych si s O2 hlavu nelámal.
Vojta.