[Fanda] Hlasová schránka na skype dotaz

Zuzana Rojíková rojikovazuzana na gmail.com
Středa Srpen 29 10:21:46 CEST 2012

Hlasová schránka je zdarma pre každého používateľa skype.
Túto informáciu píšem aj na konferenciu, v prípade, že by si ešte niekto
okrem Vás nevedel zodpovedať na túto otázku.

S pozdravom
Zuzana Rojíková

zuzanarojikova na gmail.com
rojikovazuzana na gmail.com (konferenčný e-mail)

Info o systéme a PC
Acer, Windows XP, Verzia 2002, SP3