[Fanda] Novinky ve firmware diktafonu Eltrinex V12PRO

Josef Louda josef.louda na tiscali.cz
Úterý Srpen 28 23:16:29 CEST 2012

   Zdravím,
  já to také slyšel,že to někdo slyšel, ale já to neslyším, a ani na
sluchátka Senmheiser která by měla chodit nad 20 khz, ale to už nejspíš
taky neslyším.
Doporučuji přesně popsat při jakém datovém toku, nahráno na co a z čeho
a jak. Setkal jsem se se stížností na nahrávání a to čím vyšší kvalita
záznamu, tím to bylo horší a nakonec to bylo paměťovou kartou, která
nestíhala rychlý záznam. Kupodivu pomohlo přeformátování.
Prostě popsat kdy se to děje z jakého zdroje a poslat prodejci,pokud
neporadí, reklamovat.
   Pepa
Dne 27.8.2012 16:23, � napsal(a):
> Je pravda, že v nahrávkách pořízených z Eltrinexu je slyšet v pozadí šum
> s vysokým pískáním? Psal mi to jeden můj kamarád, který ho zkoušel.
> Jestli to tak je, tak dalo by se to opravit? Zdraví Michal.
> ----- Original Message ----- From: "Josef Louda" <josef.louda na tiscali.cz>

>>> Nebo: