[Fanda] Problém s registrací na Bontonline.cz

Martin Beran jazzeman na seznam.cz
Pondělí Srpen 27 22:14:32 CEST 2012

Milí Fandové,
neregistroval se prosím někdo z Vás na webu
http://www.bontonline.cz
potažmo na:
http://www.bontonland.cz
?
Jde o digitální obchod Bontonlandu v Praze a já se nejsem schopen
korektně zaregistrovat, a to ani s Jawsem 12.0, ani s poslední portable
verzí NVDA, ani ve Firefoxu, ani v IE9.
Vše korektně vyplním, odkliknu odkaz Dokončit registraci, avšak úplně
vespodu na stránce vidím poznámku * Toto pole je povinné.
Bohužel mi ale není jasné, které pole v registraci neprojde - PSČ.
zadávám bez mezery tak, jak tam píší.
Mohl by prosím někdo koukavý prohlédnout web
http://www.bontonline.cz/registrace
zda tam není nějaká zrada a odečítač třeba špatně nečte popisky?
Mně přijde, že je to tam správně, protože jinak by se třeba v políčku
pro heslo asi při psaní nezobrazovaly hvězdičky a tak.
Děkuje Martin.