[Fanda] OT: PaySec vs. Internet Banking

Pondělí Srpen 27 15:35:02 CEST 2012

> Potřebuji k PaySecu i běžné internetové bankovnictví?

Ne nutně. PaySec konto můžete nabít platbou kartou či převodem z
běžného účtu, který teoreticky můžete zadat i na pobočce. Otázkou je,
zda má smysl si PaySec konto zřizovat -- většina solidních obchodníků
dnes myslím již podporuje zabezpečenou platbu kartou, a méně solidní
obchodníci/servery, kde bych s platbou kartou váhal, většinou podle
mne PaySec podporovat nebudou...

Hezký den.

Michal Jungmann