[Fanda] OT: PaySec vs. Internet Banking

Martin Beran jazzeman na seznam.cz
Pondělí Srpen 27 15:12:59 CEST 2012

Milí Fandové,
velice, převelice se omlouvám za OT příspěvek, ale nechce se mi kvůli
němu přihlašovat např. na Pavlač, odkud mě množství neplodných příspěvků
rasantně vypudilo.

Potřeboval bych poradit od Vás zběhlejších uživatelů, kteří využíváte
elektronické formy platby.
Já dosud žádnou nemám, ale rád bych si ji zřídil, v mém případě asi
hlavně pro nákup digitální hudby třeba na Supraphonline či Bontonline.

Potřebuji k PaySecu i běžné internetové bankovnictví? Co jsem tak zatím
hledal, tak mi vychází, že se ty dva produkty doplňují, u PaySecu se asi
bude zrovna po Internetu moci dobíjet konto a pod., ale nejsem si tím jist.
Také vím, že záleží na tom, jakou platbu ten který obchod podporuje, ale
rád bych měl v těch pojmech trochu jasněji.
Pište na mail:
jazzeman na seznam.cz
ať to tu nezatěžujeme.
Moc díky.