[Fanda] Novinky ve firmware diktafonu Eltrinex V12PRO

Josef Louda josef.louda na tiscali.cz
Neděle Srpen 26 22:45:48 CEST 2012

   Tak to já samozřejmě taky a kdyby mne na to dovozce neupozornil, tak
bych to bral jako jasnou vadu,ale takhle taky zatím nevím co si o tom
mám myslet, asi není tak snadné upravovat stávající firmware dle našich
požadavků.
A co ještě teda upravit a dodělat?
   V tom samostatném nastavování dne, nevnímám zatím žádnou výhodu,
pokud to jde, mohli by to upravit jak je obvyklé. Ikdyž je to asi o něco
náročnější na paměť, ty přestupné roky a nejistý konec světa. :-)
A ještě někomu něco nešlo otevřít, či stáhnout?
   Pepa