[Fanda] Novinky ve firmware diktafonu Eltrinex V12PRO

Josef Louda josef.louda na tiscali.cz
Neděle Srpen 26 21:36:09 CEST 2012

   Zdravím všímavé Fandy,
   připomínám,ženestahujete oficiální verzi ze stránekprodejce,ale
testovací verzi, která bude uvolněna se všemi hlasy  až nebudou žádné
připomínky.
Ten nesoulad dne a data jsem také připomínkoval, protože mi to také
nesedělo, Korejci používají jinou dnovou posloupnost, tedy týden ne od
pondělí ale neděle, to opravili, ale zůstala tam trochu zvláštnost,
které si všimnete při pozorném projetí nastavení data a času, kdy se
samostatněnastavuje i den v týdnu. :-)
   Po přesném nastavení to již bude vpořádku.  Zřejmě dnové časování, je
tam přifařeno nějak nezávisle na datovém kalendáři. (zatím jsem
nesledoval jak se to zachová podle rúzně dlouhých měsíců, prostě zatím
to vychází.).
   děkuji za postřeh a připomínku.  Pepa