[Fanda] Jak v MAC rozbalovat rar

Vojtěch Šmiro vsmiro na seznam.cz
Neděle Srpen 26 11:51:37 CEST 2012

Zdravím a mám tady ještě jeden dotaz na uživatele MAC.
Dají se nějak rozbalovat MAC soubory? Exituje pro MAC něco podobného jako Screamer radio? Dá se přes MAC nějak stříhat soubory? Myslím to třeba tak, že si něco nahraji, někdo tam zakašle ajá to zakašlání chci vystřihnout. Ve Windows sem používal Mp3 Direct Cut, ale nevím co používat tady. A nakonec jak číst textové soubory? Mám tady problém, že otevřu-li třeba programy televize a rozhlasu nebo knihu z KDD tak prostě Textedit to nevidí správně a na překódování je potřeba text encoding converter taky za prachy. Eště nemám vyřešenou kartu tak prozatím hledám něco free.
Děkuji za odpověď a klidně pište na soukromo na tuto adresu, aby se nezatěžovala konference.
S pozdravem
Vojtěch Šmiro.