[Fanda] imac a skenovani dokumentu

Jan Danko honzadanko na volny.cz
Čtvrtek Srpen 23 10:33:06 CEST 2012

Zdravím,

jen dodám, že i pro MAc os existuje Finereader.  Jak je to přístupné
netuším.

Nemohu to otestovat nemám k dispozici žádný macbook.

Pěkný den

Honza

-----Původní zpráva-----
Od: fanda-bounces na tereza.fjfi.cvut.cz
[mailto:fanda-bounces na tereza.fjfi.cvut.cz] za uživatele Jevgenija Chernysh
Odesláno: 23. srpna 2012 9:26
Komu: fanda na tereza.fjfi.cvut.cz
Předmět: Re: [Fanda] imac a skenovani dokumentu

Zdravím,
pokud v Imacu nebo v macbooku máte též nainstalovaný windows, tak je dobré
použít finereader. Osobně mi to doporučovali na posledním školení v
Brailcomu. Jinak mi to šlo naskenovat pouze jako obrázek...
 Co se týče čtení pdf, vím že na Iphone se to čte přes Ibooks, zda to jde i
na Macbooku nebo Imacu netuším. S pozdravem Jevgenija Chernysh 20. 8. 2012 v
22:22, Ladislav Kubeček: