[Fanda] Prosba - dotaznik k DP

Karel Hrubeš, Ing hrubes na braillnet.cz
Čtvrtek Srpen 23 09:47:45 CEST 2012

Zdravím.
Od autora chystané diplomové práce jsem právě dostal nabídku, že kdo byste
chtěli otestovat již téměř finální samoozvučený blog, máte se mi ozvat
soukromě, já kontakty zájemců tvůrci blogu odešlu. Konečně citace z jeho
mailu: