[Fanda] imac a skenovani dokumentu

Jevgenija Chernysh einegvey na gmail.com
Čtvrtek Srpen 23 09:25:49 CEST 2012

Zdravím,
pokud v Imacu nebo v macbooku máte též nainstalovaný windows, tak je dobré použít finereader. Osobně mi to doporučovali na posledním školení v Brailcomu… Jinak mi to šlo naskenovat pouze jako obrázek...
 Co se týče čtení pdf, vím že na Iphone se to čte přes Ibooks, zda to jde i na Macbooku nebo Imacu netuším…
S pozdravem
Jevgenija Chernysh
20. 8. 2012 v 22:22, Ladislav Kubeček: