[Fanda] Prosba - dotaznik k DP

Karel Hrubeš, Ing hrubes na braillnet.cz
Pondělí Srpen 20 13:01:42 CEST 2012

Zdravím.
Tak to rozdělení dělá pravděpodobně pošťák u příjemce ode mne šel odkaz
celý, a to používám právě MS Office Outlook, i v příchozím mailu ke mně
zpátky byl odkaz celý.
Ozvučený blog je praktickým výstupem této diplomové práce, je stále ještě ve
vývoji, proto je odkaz na něj zcela zbytečný.
Fajn den přeje Karel H.

-----Original Message-----
From: fanda-bounces na tereza.fjfi.cvut.cz
[mailto:fanda-bounces na tereza.fjfi.cvut.cz] On Behalf Of Jaromír Vít
Sent: Monday, August 20, 2012 12:47 PM
To: fanda na tereza.fjfi.cvut.cz
Subject: Re: [Fanda] Prosba - dotaznik k DP

Tyhle ciráty dělá pošťák od Microsoftu, rozdělí odkaz "vejpůl" nebo "na
maděru" a tím ho znefunkční. Thunderbird tohle nedělá. Odkaz je:
https://docs.google.com/spreadsheet/viewform?formkey=dEluMEdfMDJCdG1kRVNJU1R
iREE4SXc6MQ

Ještě se zeptám, "STudent tuto možnost prezentuje na stránce zcela
ozvučeného blogu" - adresa a název blogu chybí, což je docela škoda. Mirek