[Fanda] Prosba - dotaznik k DP

enduser na atlas.cz enduser na atlas.cz
Pondělí Srpen 20 12:59:42 CEST 2012

	... tak,tak. Pravda je to. Děkuji za funkční odkaz. P.

-----Original Message-----
From: fanda-bounces na tereza.fjfi.cvut.cz
[mailto:fanda-bounces na tereza.fjfi.cvut.cz] On Behalf Of Jaromír Vít
Sent: Monday, August 20, 2012 12:47 PM
To: fanda na tereza.fjfi.cvut.cz
Subject: Re: [Fanda] Prosba - dotaznik k DP

Tyhle ciráty dělá pošťák od Microsoftu, rozdělí odkaz "vejpůl" nebo "na
maděru" a tím ho znefunkční. Thunderbird tohle nedělá. Odkaz je:
https://docs.google.com/spreadsheet/viewform?formkey=dEluMEdfMDJCdG1kRVNJU1R
iREE4SXc6MQ

Ještě se zeptám, "STudent tuto možnost prezentuje na stránce zcela
ozvučeného blogu" - adresa a název blogu chybí, což je docela škoda. Mirek