[Fanda] Prosba - dotaznik k DP

Jaromír Vít jaromvit na gmail.com
Pondělí Srpen 20 12:46:58 CEST 2012

Tyhle ciráty dělá pošťák od Microsoftu, rozdělí odkaz "vejpůl" nebo "na
maděru" a tím ho znefunkční. Thunderbird tohle nedělá. Odkaz je:
https://docs.google.com/spreadsheet/viewform?formkey=dEluMEdfMDJCdG1kRVNJU1RiREE4SXc6MQ

Ještě se zeptám, "STudent tuto možnost prezentuje na stránce zcela ozvučeného blogu" - adresa a název blogu chybí, což je docela škoda. Mirek