[Fanda] thunderbyt

Zuzana Rojíková rojikovazuzana na gmail.com
Čtvrtek Srpen 16 21:41:09 CEST 2012

Zdravím,
    kliknite na zobrazenia tohto účtu, tam vyberte príslušný účet, na
ktorom to chcete zmeniť a tam v položke "písanie a adresovanie" zmeňte
Vaše nastavenia. Tam nájdete začiarkavacie políčka a možnosť výberu
nastavení citovaného textu.

S pozdravom
Zuzana Rojíková

zuzanarojikova na gmail.com
rojikovazuzana na gmail.com (konferenčný e-mail)

Info o systéme a PC
Acer, Windows XP, Verzia 2002, SP3