[Fanda] Adobereader 10 mi nečte dokumenty

Martin Beran jazzeman na seznam.cz
Středa Srpen 15 18:26:50 CEST 2012

Jarku,
podívej se do menu Předvolby, tam do Všeobecných, zda máš opravdu
odškrtnutou položku Zapnout po spuštění chráněný režim.
Já Adobe Reader aktualizoval včera, zkusmo teď nějaký PDF dokument
otevřel a není problém, alespoň tedy ne na Windows 7 s Jawsem 12.0.
Martin.