[Fanda] update-rockbox pro přehrávače sansa clip plus

Zdeněk Drahoňovský drahonovskyz na volny.cz
Středa Srpen 15 13:03:45 CEST 2012

Dobrý den všem.
Dávám zde odkaz na update rockboxu pro majitele přehrávače sansa clip
plus tedy ty starší kousky, které jsou mezi námi dost rozšířené.
To pro ty, kdo by se ptal.
Změny obsažené v tomto updatu.
Doplněno ozvučení položek při pohybu v zástupcích hlášení hlasem, který
se po potvrzení enterem přepne.
Nahrazeny anglický a slovenský hlas hlasy espeak michael.
Pro rockbox jsem použil zkompilovanou verzi z prvního června letošního
roku ze stránek Petera Leckého, kde je obsažený i plugin espeak na čtení
textů.
Z tohoto důvodu jsem chtěl tuto verzi ponechat.
Snad časem bude tato možnost i pro majitele Sansa clip zip.
V archivu je stále ponechaný firmware a zavaděč pro ty, kdo by chtěli
aktualizovat obojí.
Ti, kteří už aktualizovali si můžou skopírovat pouze rockbox případně
nahradit jenom hlasy a další soubory.
Do archivu jsem přidal i text z peterovy stránky, kde je pěkně
zpracovaný návod na rockbox a ovládání s ním.
Platí i pro clip zip, který má jemom trošku jinak přeskupená tlačítka,
ale jejich funkce je shodná.
Víc odpovím možným zájemcům soukromě.
Takže odkaz pro zájemce.

https://dl.dropbox.com/u/16668515/rockbox-clip%20plus%20%20rocbox%20firmware%20zavad%C4%9B%C4%8D%20a%20n%C3%A1vod.zip