[Fanda] telefóny s hlasovou podporou

Ondrej Rosik ondrej.rosik na gmail.com
Úterý Srpen 14 17:57:23 CEST 2012

Pozdravujem,
Po zakúpení prístroja je potrebné doinštalovať tzv. nokia screenreader,
ktorý vyrába Tá istá firma, ako Mobilespeak. To, čo popisujete by myslím
mohol zvládnuť. nemôžem testovať, lebo tu mám starší telefón, na ktorý
sa mi ho nepodarilo nainštalovať. Podporované telefóny sú
  C5-00, Nokia C5 5MP, Nokia 700, Nokia 701 a Nokia 808.
Program je k dispozícii zdarma na stránkach codefactory a aj priamo v
ovi store,.