[Fanda] telefóny s hlasovou podporou

ppartyka ppartyka na chello.cz
Pondělí Srpen 13 19:06:40 CEST 2012

Děkuji za odpověď a dodatečně vynaloženou snahu, jen malá reakce na odpověď,
nejprve citace:

Věřím, že tomuto výkladu se dá při dobré vůli porozumět.

Ano, z tohoto hlediska chválím jasný popis týkající se jak cenového vývoje,
tak i popisu zaměření firmy. Co si však jistě zaslouží bližší vysvětlení v
textu (jistě mně dáte za pravdu), že v tomto případě se jedná o
minimalizované ozvučení od Nokie, které se rozhodně nedá srovnávat s
plnohodnotným ozvučením s Mobile speakem. Anebo uděláte to, že klientovi
nainstalujete Mobile speak a řeknete mu, ať si licenci na program koupí
dodatečně od jiné dodavatelské firmy.

Už vidím problém u sociálních pracovnic, které pořádně pomůckám nerozumí,
když tyto pracovnice si přečtou takový popis, dojdou k názoru, že vlastně si
slepci vymýšlí, když chtějí příspěvek na lépe vybavený telefon s
plnohodnotným ozvučením a ještě doplňkovými programy či vhodně velkou
paměťovou kartou a že tahají ze státu jen zbytečně velké peníze. Určitě cena
tohoto telefonu není nijak vysoká, s tím lze souhlasit.

Systému sociálně vedené firmy rozumím - dobrý nápad. Ještě bych uvažoval o
dalších pracovních náplních pro zaměstnance:

A) Jistě mohou jednotliví zaměstnanci vedle vlastního prodeje například
upravovat manuály, aktualizovat obsah stránek na internetu a třeba i dělat
další dodatečná zaškolení, které bych se nebál klidně započíst do malinko
vyšší marže, pokud by si zákazníci vyžadovali nákladnější péči; nevidomý
uživatel potřebuje s prodejcem většinou komunikovat ohledně užití výrobku
(aspoň podle mých zjištění) průměrně 2 až 3 krát déle než uživatel vidící.
Sami nakonec víte, do jaké míry zákazníkům stačí dvě hodiny základního
zaškolení anebo jestli vznikají s užíváním dodatečné problémy, které si
vyžadují nároky na zaměstnance a vůbec chod celé firmy.

B) Rozsáhlou a důležitou oblastí je vlastní testování a výzkum na trhu se
objevujících výrobků. Právě o to náročnější, čím víc se mění sortiment na
trhu. Jestli Vaše firemní strategie levnějších dodávek nepokazí celkové
financování vývoje a testování výrobků upravených pro nevidomé, pak je vše v
pořádku. Možná se Vaše nabídka dá brát něco mezi dodávkou ze standartního
obchodu a mezi specializovanou dodávkou pro handicapované uživatele.

Jestli se Vám daří získávat dotace na pracovní místa invalidů, pak je
vlastně ideální možnost, jak mít pro takové zaměstnance náplň práce, aniž by
to výrazně zamávalo s nákladovou položkou.

Tohle vše nakonec ukáže, do jaké míry bude mít takový přístup vliv na trh s
pomůckami.

P.P.