[Fanda] telefóny s hlasovou podporou

Jan priborsky na volny.cz
Pondělí Srpen 13 15:24:19 CEST 2012

Dobrý den, pane Partyko,

v odpovědi na Váš dotaz ohledně ceny ozvučené Nokie C5 - 00 přeposílám vyjádření vedoucího prodeje kompenzačních pomůcek Ergonesu pana Martina Půčka. Níže ještě připojím krátký komentář.
***
Dobrý den,

stran ceny mobilních telefonů je to u rychloobrátkové elektroniky dáno okamžikem nákupu či sepsání ceníku.

V tomto případě byla běžná MOC (maloobchodní cena)  v kamenném obchodě 4151,- .

Na internetu jsou samozřejmě ceny nižší, zde nakupujeme telefony i my.

Dá se říci, že při výběru dodavatele neozvučeného telefonu pro nás máme stejné kritérium

jako je motto serveru Heuréka: "Heuréka pro vás vybírá kvalitní obchody"

Co to znamená, znamená to partnery, u nichž bude zboží se vší pravděpodobností skladem

a nedojde k  nepředvídaným zádrhelům "noname" dodavatelů.

Přednostně tedy vycházíme při tvorbě ceny z obchodů označených jako "Garance nákupu"

- více na heureka.cz.

Současná cena nejlevnější české distribuce (s garancí nákupu) je dle Heureky na mall.cz - za 3599,-

V době tvorby našeho ceníku to ale byla např. alza.cz, která dle stále zvýšené cenové hladiny nakoupila

v nepříhodné době a tak její tehdy nejnižší cena, která dosud trvá .. alza.cz - za 3743,- nikoho neoslní.

Pro toho, kdo nemá možnost nebo není schopen si telefon zakoupit a následně instalovat ozvučení sám,

nabízíme možnost dodání již ozvučeného telefonu se zaškolením (minimálně 2 hodiny).

V tomto světle cenu Ergonesu 4245,-CZK za ozvučenou Nokii C5-00 5MB považuji za přijatelnou.

Přeji příjemný zbytek dne

Martin Půček

vedoucí prodeje kompenzačních pomůcek

TyfloCentrum Olomouc, o. p. s.

Sociální firma Ergones

I. P. Pavlova 69

779 00 Olomouc

tel.: 583 034 537

MT: 734 232 622

E-mail: pucek na ergones.cz

http://www.ergones.cz

http://www.facebook.com/ergones

Pomáháme nevidomým, pomůžete i Vy?

****

Komentář:

K tomu dodávám, že všichni pracovníci sociální firmy Ergones jsou zrakově nebo zdravotně postižení včetně prodejců elektronických komp. pomůcek. Veškerý zisk z prodeje je použit na provoz sociální firmy a mzdy pracovníků.

Prioritou sociální firmy je vytváření pracovních příležitostí pro zrakově postižené v Olomouckém regionu, samozřejmě kromě poskytování kvalitních služeb pro zdravotně postižené i širší veřejnost. Pokud někdy bude zisk větší, tak opět musí být použit na poskytování veřejně prospěšných činností, což určuje zákon o obecně prospěšných společnostech č. 248/1995, Sb.

Mimochodem: V současné době zaměstnává TC Olomouc celkem 17 osob se zdravotním postižením (domácí pracovníky zatím nezaměstnáváme).

Věřím, že tomuto výkladu se dá při dobré vůli porozumět.

Všechny zdraví

J. Příborský