[Fanda] Odpověď: Re: počasí do mobilu

Rezabek r.rezabek na seznam.cz
Pondělí Srpen 13 10:59:12 CEST 2012

Ja mam v nokii 5630 mobile veater a chodi s mobile speakem. Ten program byl na konferenci
-původní zpráva-
Předmět: Re: [Fanda] počasí do mobilu
Od: Zuzana Rojíková <rojikovazuzana na gmail.com>
Datum: 12.08.2012 22:42

     O priamom programe na zisťovanie počasia neviem, ale nevylučujem,
že neexistuje. Skôr ale myslím, že telefón bude musieť byť pripojený na
internet.
     Ďalšia z alternatív zisťovanie počasia je priamo u operátora. Treba
v telefóne prejsť na položku operátora (niekde to môže byť označené ako
T-Mobile, Orange, O2, telefón, operátor a pod.) tam sa rozbalí ponuka
(napr. služby, spravodajstvo, počasie, informácie, zábava, spojenia a
pod.) tu si zadáte parametre pre počasie a sms Vám odošle automaticky.
Potom príde odpoveď v sms-ke podľa zvolenej úlohy, teda Vám príde
aktuálne počasie alebo počasie na zajtra, na týždeň a podobne.
     Konkrétny model telefónu, ktorý uvádzate nepoznám, ale postup by
mal byť približne rovnaký.
     Čo sa týka priamo programu, myslím, že si bude vyžadovať neustále
pripojenie na internet, čo niekomu môže ale aj nemusí komplikovať
situáciu.S istotou to však neviem. Toto je ale jeden zo spôsobov, akým
sa to dá zistiť.

S pozdravom
Zuzana Rojíková

zuzanarojikova na gmail.com
rojikovazuzana na gmail.com (konferenčná adresa)

Info o systéme PC:
Windows XP, Verzia 2002 SP 3