[Fanda] Upc na Slovensku

gp1 gp1 na nextra.sk
Pondělí Srpen 13 09:01:59 CEST 2012

Ahoj Pavel!
Za uvedenú cenu dostaneš pripojenie 25 Mbit/sec download a desatinu s toho
upload.
Tolko teoria.
Reálna rýchlosť je podstatne nižšia, ale je to vcelku použitelné.
Totiž ani keby som kúpil dvojnásobnú rýchlosť downloadu v praxi ju nikdy
nedosiahnem.
Aspoň nie na serveroch odkial sústavne stahujem súbory.
Peter

----- Original Message -----
From: "ppartyka" <ppartyka na chello.cz>
To: <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Sunday, August 12, 2012 8:13 PM
Subject: [Fanda] Upc na Slovensku

Ahoj,

na reklamě od Slovenského UPC byl řečeno, že nabízejí internet jen za 9,90
euro, tak by mne zajímalo jakou že tento internet nabízí rychlost. Možná je
to jen pro nové zákazníky, ale i tak je to zajímavý fakt. Umíte si jistě
představit, že by v Čechách byly srovnatelné rychlosti za dejme tomu 250
korun?

Já vím, že u nás UPC je v mínusu, ale ono to je do jisté míry díky tomu, že
jsou u nich zákazníci jen ti, kteří jsou ochotni za rychlý internet víc
platit, dost je pak těch, kteří raději platí za nějaký bezdrátový internet
od vifi poskytovatele anebo jim stačí nějaký mobilní 3g.

Jestli někdo ze Slovenska ví víc, rád bych se něco k tomu bližšího dozvěděl.

P.P.

http://www.eset.sk