[Fanda] telefóny s hlasovou podporou

ppartyka ppartyka na chello.cz
Pondělí Srpen 13 08:55:30 CEST 2012

Já takhle využíval nokiáckou hlasovou podporu u Nokie 6730. Stačilo mně,
když v tomto telefonu byl ozvučen seznam volajících a že to hlásilo čísla,
která si vymačkávám a případně čas nebo přečetlo smsku. Vzhledem k tomu, že
to byl telefon sekundární, tak to plně vyhovovalo.

Nakonec se stalo, že při nějaké příležitosti telefon ještě v záruce asi po
roce úplně zamrzl a dostal jsem za něj možnost vybrat si jiný. I tohle byla
pro mne přijatelná varianta, protože v dané chvíli telefon posloužil a
později, když už byly jiné lepší telefony odsloužil, mně plně vyhovovala. A
to ozvučení na základní orientaci taky stačilo. Jenže tohle ozvučení jaksi
Nokia nedeotáhla.

Sympatické bylo hlášení času v Nokii 1600 dlouhým stiskem hvězdičky.
Mimochodem zrovna Nokia 1600, na to jak to byl levný telefon, tak to byl a
je dobrý držák, ještě znám někoho, kdo tento telefon má. A baterka mu taky
drží několik dní.

Abych nepsal víc mailů, co znamená podle Ergonetu "přijatelná cena" za Nokii
C5 00 - může mě trefit šlak, když někdo píše o přijatelné ceně a já pak
zjistím, jak ta cena je ve skutečnosti závratná. Dík Janu Příborskému za
odpověď.

P.P.