[Fanda] telefóny s hlasovou podporou

Ladislav Csepi lacoc na nextra.sk
Neděle Srpen 12 21:13:24 CEST 2012

krom Nokie ju majú aj tel. s Androidom, najlepšie 4.x a Iphony od 3gs
vyššie.
K androidom pozri napr. tu:
http://www.blind-android.cz
a k Iphonom hoc i tu:
http://lacoc.klangoblog.net/iphone-nevidiaceho-pouzivatela/
a google ti nájde až-až, pričom tel. od Apple sa použitý dá za 160
e-čiek zohnať na inzerát aj s ozvučením a nový Androidí povedzme za dve
stovky, bližšie pozry na tých stránkach. K nokiám určite rád poradí Tom
Hromádka - toť hádam vše - Laco

--
Mgr. Ladislav Csepi
ponúka masérske a psychologické služby