[Fanda] Upc na Slovensku

ppartyka ppartyka na chello.cz
Neděle Srpen 12 20:13:15 CEST 2012

Ahoj,

na reklamě od Slovenského UPC byl řečeno, že nabízejí internet jen za 9,90 euro, tak by mne zajímalo jakou že tento internet nabízí rychlost. Možná je to jen pro nové zákazníky, ale i tak je to zajímavý fakt. Umíte si jistě představit, že by v Čechách byly srovnatelné rychlosti za dejme tomu 250 korun?

Já vím, že u nás UPC je v mínusu, ale ono to je do jisté míry díky tomu, že jsou u nich zákazníci jen ti, kteří jsou ochotni za rychlý internet víc platit, dost je pak těch, kteří raději platí za nějaký bezdrátový internet od vifi poskytovatele anebo jim stačí nějaký mobilní 3g.

Jestli někdo ze Slovenska ví víc, rád bych se něco k tomu bližšího dozvěděl.

P.P.