[Fanda] tapinradio a jedna stanice

Zdeňek Vopat zdenekvopat na zdenek.vopat.name
Sobota Srpen 11 03:47:54 CEST 2012

Ahojky, snažil jsem se to reportovat, ale nedostal jsem odezvu, Francouzská
stanice Europa 1 nefunguje, respektive hraje asi minutu nebo dvě a pak se
odmlčí, musí se vypnout a zapnout. Dá se s tím něco udělat?
Dík.
Zdeněk

-----Original Message-----
From: fanda-bounces na tereza.fjfi.cvut.cz
[mailto:fanda-bounces na tereza.fjfi.cvut.cz] On Behalf Of Vítek
Sent: Friday, August 10, 2012 8:58 PM
To: fanda na tereza.fjfi.cvut.cz
Subject: Re: [Fanda] tapinradio a jedna stanice

Zdravím,

Na 101.ru udelali dinamické streamy, kde je na konci kazdého streamu tzv.
císlo token znacené jako tok=, které generuje osmimístné císlo, jehoz
platnost do nekolika hodin vyprsí, a dojde k jeho zmene globálne na vsechny
streamy.

Príklad, do adresního rádku prohlízece zadejte

http://101.ru/?an=port_channel_wma&channel=25&bit=2

jedná se o filmové melodie. Bit=2 je 128kb/s, bit 1 je 48kb/s. Ta¨dy ve
zdrojovém kódu stránky najdeme stream

http://101.ru/new101.php?bit=2&uid=25&serv=&tok=13711223

ve kterém jsou celkem 4 promenné. bit znací bitrate viz výse, uid znací
císlo kanálu, mají jich snad kolem 160, serv zrejme datový server, tady je
prázdný, cili seklidne serv= muze vynechat, a konecne tok znací dané císlo,
které nyní funguje, ale za nekolik hodin expiruje, a bude potreba znovu
získat stream kvuli danému císlu. Proto kanály ze 101.ru nikdy v zádném
prehrávaci 3. stran nebude fungovat.

Co se týce Tapin-radio, tady jsem sít dal pryc pred snad dvema mesíci, treba
aktualizovat databázi kazdý týden.

Hezký den
Vítek

Tapin-radio coordinator