[Fanda] Nefunkcni WMA format v systemu Windows

Vítek tapin na wo.cz
Pátek Srpen 10 22:15:31 CEST 2012

Zdravím,

Ano, Windows 7 to právě je, který nechce přehrávat WMA formát v rámci rádií, tak uvidíme, co v rámci WMA kodeků 11 Runtime udělá, nejedá se o mě, ale o kamaráda. Kdyžtak odkaz, který vyzkoušej, je

http://www.free-codecs.com/download/Windows_Media_Format_11.htm

Tapin-radio coordinator
  Od: Jaromír Vít
  Komu: fanda na tereza.fjfi.cvut.cz
  Odesláno: 10. srpna 2012 21:04
  Předmět: Re: [Fanda] Nefunkcni WMA format v systemu Windows

  Zdar, to jsi mi připomněl můj problém, který se mi nedaří vyřešit a
  jedná se taky o Windows Media Audio. Noťas pod Win 7 mi odmítá přehrávat
  Windows Media Audio verze 2. Zkoušel jsem nainstalovat kodek wma v2 a
  ono nic. Na stoláku v xpčkama to po nainstalování normálně jde. Netýká
  se ten problém u tebe taky téhle verze?