[Fanda] Aktualizace Adobereaderu 10.

Martin Beran jazzeman na seznam.cz
Pátek Srpen 10 19:33:41 CEST 2012

Zdravím,
aktualizovat můžete, ale nejspíše bude potom nutné odškrtnout položku
Zapnout po spuštění chráněný režim, kterou najdete v Úpravy / Předvolby
a v nich v kategorii Všeobecné.
Pokud byste položku nechal zaškrtnutou, nemusel by odečítač v Adobe
Readeru fungovat.
Sám poslední verzi Adobe Readeru používám na Windows 7, pravda s Jawsem
12.0 a žádných problémů jsem si nevšiml.
Martin.