[Fanda] Nefunkcni WMA format v systemu Windows

Vítek tapin na wo.cz
Pátek Srpen 10 16:15:20 CEST 2012

Zdravím,

Už několik lidí se na mě obrátilo se zajímavým dotazem, pro který neznám odpověď. Souvisí s Tapin-radiem, ale i s jinými přehrávači třetích stran např. VLC, RadioSure, Screamer-radio apod.

Při spuštění jakéhokoli rádia s formátem WMA se přehrávač tváří, jakoby danou stanici přehrával, nicméně nic není slyšet. Ostatní formáty mp3, ogg a aac+ přehrává bez potíží. Windows Media Player je tu nainstalovaný, čili WMA kodeky by tu měly být rovněž, přesto ale WMA formát shodně u všech radio přehrávačů nefunguje.

Stává se to na systémech XP, Vista i Windows 7. Nevíte, co s tím? Samozřejmě jsem pátral ve vyhledávačích věci jako wma codec windows, wma not working windows atd., nic kloudného jsem však nenašel.

Mnohokrát děkuju
Vítek

Tapin-radio coordinator
Twitter: http://twitter.com/tapin_radio