[Fanda] můžete pomoci, paipal

Vítek tapin na wo.cz
Pátek Srpen 10 15:55:09 CEST 2012

Zdravím,

Paypal účet si můžete zdarma založit kliknutím na odkaz na

http://tapin.uvadi.cz/paypal.php

Tapin-radio coordinator
  Od: Pavel Vlcek
  Komu: fanda na tereza.fjfi.cvut.cz
  Odesláno: 10. srpna 2012 13:22
  Předmět: Re: [Fanda] můžete pomoci, paipal

  Já to udělal tak, že jsem zaplatil přes paipal jako host a pak jsem ta data uložil a udělal z toho účet, je to na www.paipal.com Už ho mám i potvrzený, ale čtu tady něco o tom, že každý měsíc bude ztrhávat nějakou částku z mé karty, jen přesně nenapsali, kolik to v cz korunách je.

  __________ Informace od ESET NOD32 Antivirus, verze databaze 6966 (20120314) __________

  http://www.eset.cz