[Fanda] Nejsnazsi moznost vypaleni CD/DVD

Martin Beran jazzeman na seznam.cz
Čtvrtek Srpen 9 11:28:01 CEST 2012

Zdravím,
tuhle zradu mohu potvrdit - i mně InfraRecorder natvrdo zpřeházel
přidané tracky, tzn., když jsem je přidal od prvního k poslednímu tak,
jak by to mělo být, celý výběr úplně otočil, takže např první skladba
byla na konci. Zkrátka bylo nutno tracky přidávat od posledního k
prvnímu, aby to bylo v pořádku, docela opruz, díky němuž jsem od tohoto
softu dal ruce pryč.

Když už se tu hovoří o programu CDBurnerXP, nevíte někdo, zda v něm
vůbec jde u jednoho konkrétního tracku nastavit, aby byla před ním delší
pauza např. 3 sekundy?
Mám na mysli příklad, kdy např. u hudebních celků jako je symfonie,
houslový či jiný koncert a pod. je zvykem, že se před začátkem dalšího
celku dává větší pauza mezi stopami; v programu se sice dá nastavit, zda
má být dvoj či třísekundová mezera, ale nastaví se to zřejmě pro všechny
tracky, což mi občas nemusí vyhovovat.
Zdraví Martin.