[Fanda] něco pro příznivce antiviru avast

miroslavazavodna na seznam.cz miroslavazavodna na seznam.cz
Středa Srpen 8 14:44:16 CEST 2012

Zdravím. Já jsem musela poprosit vidícího člověka, který mi přes program
Team wiever ten plevel tedy Avast odstranil, protože poslepu to v žádném
případě nešlo, ani registrace, ani odstranit, nic... Teď mám avg, a jsem
spokojená. Mám ale dotaz: Jak prosím vypnout, aby mi do každého mailu
nevkládál hlášku o kontrole? Může někdo poradit? Díky, Mirka.
----- Původní zpráva -----
Od: "Jindřich Gombos" <gombos.jindrich na seznam.cz>
Komu: <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Odesláno: 8. srpna 2012 13:15
Předmět: [Fanda] něco pro příznivce antiviru avast

Dobrý den přeji.
Včera mi přišel e-mail abych si registroval avast, že mi za 48 hodin vyprší
platnost klíče.
Tak sem jim hezky ostře, ale slušně napsal, že sem od antiviru avast
odstoupil, protože jeho nová verze je pro nevidomé, kteří pracují s
odečítačem obrazovky zcela neschůdná.
Dnes mi bylo odpovězeno, že berou na vědomí, že se na tom pracuje a že další
verze by měla být pro nás podstatně příznivější.
Ještě sem jim pochopitelně napsal, že sem nevidomý a že nejsem zdaleka
jediný, kdo měl s avastem problémy a takto se zachoval.
Tak sem na ně celkem zvědavý.
Jindra.
Skype jindra3663
Icq 488572257
velikost nožky 44

-----
Zpráva neobsahuje viry.
Zkontrolováno AVG - www.avg.cz
Verze: 2012.0.2197 / Virová báze: 2437/5185 - Datum vydání: 7.8.2012