[Fanda] něco pro příznivce antiviru avast

Jindřich Gombos gombos.jindrich na seznam.cz
Středa Srpen 8 13:15:17 CEST 2012

Dobrý den přeji.
Včera mi přišel e-mail abych si registroval avast, že mi za 48 hodin vyprší
platnost klíče.
Tak sem jim hezky ostře, ale slušně napsal, že sem od antiviru avast
odstoupil, protože jeho nová verze je pro nevidomé, kteří pracují s
odečítačem obrazovky zcela neschůdná.
Dnes mi bylo odpovězeno, že berou na vědomí, že se na tom pracuje a že další
verze by měla být pro nás podstatně příznivější.
Ještě sem jim pochopitelně napsal, že sem nevidomý a že nejsem zdaleka
jediný, kdo měl s avastem problémy a takto se zachoval.
Tak sem na ně celkem zvědavý.
Jindra.
Skype jindra3663
Icq 488572257