[Fanda] Problémy se stahováním audio souborů z některých stránek přes "IE 9"

Ivo Novak ivo11.novak na email.cz
Úterý Srpen 7 14:39:52 CEST 2012

Dobrý den,

Již delší dobu mám problém se stahováním audio souborů přes zmíněný
prohlížeč v předmětu tohoto e-mailu z některých stránek. Podle mě nemám
povoleny všechny tipy souborů, ale jak je v "IE 9" povolit. Nebo bude
problém někde v úrovni zabezpečení?

Uvádím příklad, chci stahovat třeba ze stránky:

http://mp3s.nadruhou.net/elan/kde-si-279040/

Zde najdu odkaz ke stažení otevře se stránka s následující adresou:

http://jar2011.byl.cz/bbb/elán%20-%20kde%20si.mp3

Na této stránce pak kompletně text:

 <http://jar2011.byl.cz/> Popis: Demo Cheveretoaaa

Image Hosting

Nenájdený stránka (404)

The server can not find the requested page

C 2009 Demo Chevereto - Povolené typy súborov: JPG,PNG,BMP,GIF - Maximálna
veľkosť súboru je 2MB

Podotýkám, že přes Firefox se mi podařilo skladbu z oné stránky stáhnout. Je
více takových stránek, kde mi přes "IE 9" nejdou skladby nejčastěji ve
formátu *.mp3 stahovat ani poslouchat. Kde by mohl být tedy problém, je
jasné, že na této konkrétní stránce je cosi psáno o velikosti a podpoře
určitých tipů souborů, ale proč to jde přes Firefox?

Díky moc za rady a podněty, pěkné odpoledne,

Ivo Novák

Mobil: 603 819 431

Telefon: 312 651 196

Skype: ivo11.novak

Email:  <mailto:ivo11.novak na email.cz> ivo11.novak na email.cz