[Fanda] nefunguje mi im v nokii e52

David Novák dav1nov1 na seznam.cz
Neděle Srpen 5 11:27:00 CEST 2012

zdar.
Tak jsem si na instaloval tu lite verzi té aplikace im do nokie e52 a
pořád se mi tam zobrazují kontakty co mám v mobilu? Prosim jak se toho
zbavit aby se mi tam zobrazovali jen icq kontakty a ne kontakty co mám v
mobilu kterym volám? Jo a přispuštění té aplikace mi to hlásí něco v
angličtině a v té hlášce je slovo pc nevim co ta hláška znamená a pod
tou hláškou se mi oběvují ty kontakty co mám v telefonu. Moc díky.
David Novák