[Fanda] Nejsnazsi moznost vypaleni CD/DVD

Zdeněk Drahoňovský drahonovskyz na volny.cz
Sobota Srpen 4 20:05:08 CEST 2012

     Dobrý večer.
Tak já jsem s infrarecorderem zažil svého času to, že pokud jsem chtěl
vypalovat hudební cd tak při vložení stop si dělal s jejich pořadím v
kompilaci co chtěl a vůbec nerespektoval čísla v názvech skladeb.
Mám dobré zkušenosti s  cdburnerxp. jde stáhnout i jako portable na
jejich stránkách a pracuje se s ním hodně podobně jako s nerem.

Zdenek