[Fanda] Nejsnazsi moznost vypaleni CD/DVD

Miloš Šmíd smid.milos na gmail.com
Sobota Srpen 4 19:46:22 CEST 2012

Ahoj, Vítku,
v případě WinXP bych učil vypalovat CD přímo přes Tento počítač.
DVD snad jdou vypalovat už Vist, ale nemám s tím zkušenost.
Taky jsou myslím docela dobré pluginy do TotalCommanderu, pokud ten,
koho učiš, má tento souborový manager v oblibě a vyzná se v něm.
Miloš