[Fanda] Nejsnazsi moznost vypaleni CD/DVD

Vítek tapin na wo.cz
Sobota Srpen 4 18:22:25 CEST 2012

Ahoj,

Tak tohle je divné, hned při instalaci řve, že cílová složka neexistuje, jakoby si ji nemohl sám vytvořit v Program files, když ji předem vytvořím, a nasměruju rozbalení do už existující složky, tak taky řve, že pořád neexistuje, nechám ho, jako poslední pokus, aby si vytvořil subdir ve složce, kde je i exe, což si taky nevytvoří a ani se nenainstaluje do předem vytvořené složky. Co s tím? Jedná se o InfraRecorderPortable_0.52_Rev_3.paf.exe stažený ze Sourceforge, kam směruje ten download link z portableapps, čili určitě máme z téhož zdroje. Jak se ti to podařilo nainstalovat resp. rozbalit, když je to teda portable verze? Na systému jsem admin, čili nevznikají komplikace ve vztahu k udílení povolení ve složkách programfiles, windows apod., ale zkoušel jsem to pro jistotu i jinde, všude to samé, nevytvoří si složku, a ani se nenechá rozbalit do už existující.

Tapin-radio coordinator
  Od: Jaromír Vít
  Komu: fanda na tereza.fjfi.cvut.cz
  Odesláno: 4. srpna 2012 17:52
  Předmět: Re: [Fanda] Nejsnazsi moznost vypaleni CD/DVD

  Zdar, Infrarecorder.
  http://portableapps.com/apps/utilities/infrarecorder_portable/
  Myslím, že to sem někdo psal a na tom základě jsem si to nainstaloval.
  Zatím jsem ho s NVDA ale netestoval, to až budu muset něco vypalovat.
  V Angličtině se o tom něco dá zjistit tady:
  http://www.freelists.org/post/nvda/nvda-and-infrarecorder,6

  __________ Informace od ESET NOD32 Antivirus, verze databaze 6966 (20120314) __________

  http://www.eset.cz