[Fanda] Nejsnazsi moznost vypaleni CD/DVD

Jaromír Vít jaromvit na gmail.com
Sobota Srpen 4 17:52:09 CEST 2012

Zdar, Infrarecorder.
http://portableapps.com/apps/utilities/infrarecorder_portable/
Myslím, že to sem někdo psal a na tom základě jsem si to nainstaloval.
Zatím jsem ho s NVDA ale netestoval, to až budu muset něco vypalovat.
V Angličtině se o tom něco dá zjistit tady:
http://www.freelists.org/post/nvda/nvda-and-infrarecorder,6