[Fanda] Nastavení zvukové karty.

Blažkovi tonblazek na seznam.cz
Sobota Srpen 4 12:05:53 CEST 2012

Zdravím vás, Fandové a prosím o pomoc s následujícím problémem. Mám v
počítači kartu X-FI 1000  audio. Potřeboval bych někde nastavit na zmíněné
kartě poměr toho co říká Jaws a např. poslouchaného streamu z internetu.
Poslouchám-li olimpijský stream a jaws mi do toho promluví, na čas se
poslouchaný stream zeslabí, jako kdyby zde pracoval kompresor starého
kazeťáku. Rád bych se tohoto efektu zbavil. Vyzkoušel jsem nastavovat už
všechno možné, ale nepovedlo se. Může mi někdo poradit? Předem mnohokráte
děkuji. A Blažek.