[Fanda] Windows 7 64 bit - nefunguje mi ikona bezpecneodobrathardver

Vítek tapin na wo.cz
Sobota Srpen 4 10:50:24 CEST 2012

Ahoj,

Je to asi od systému k systému, protože na jedněch sedmičkách ikona sice byla na systray, ale fokus ji vždy nějak záhadně přeskočil, ať jsi šel šipkou nahoru nebo dolů, prostě nedalo se na ni kliknout, pocit, jakobys' na ní stál, ale klik se provedl na jiné ikoně. Ale na dvou dalších to šlo v pohodě, tak kdo ví, co bývá za problém.

Vítek

Tapin-radio coordinator
  Od: Lubos Pintes
  Komu: fanda na tereza.fjfi.cvut.cz
  Odesláno: 4. srpna 2012 10:37
  Předmět: Re: [Fanda] Windows 7 64 bit - nefunguje mi ikona bezpecneodobrathardver

  Dík za tip. V mojom prípade som na tú ikonu chodil na notifikačný panel,
  tam sa mi zdá, že sa nejak jednoduchšie dalo vybrať čo chceš odobrať, tu
  v tom dialógu to treba robiť nejak na dva krát, alebo žeby som to
  poriadne nevedel? No a v poslednom čase tá ikona nerobí nič, NVDA mi ju
  ale prečíta, teda ona tam je len nereaguje.
  No v každom prípade problém je v podstate vyriešený cez toho zástupcu.