[Fanda] Windows 7 64 bit - nefunguje mi ikona bezpecne odobrathardver

Lubos Pintes lubos.pintes na gmail.com
Sobota Srpen 4 10:37:35 CEST 2012

Dík za tip. V mojom prípade som na tú ikonu chodil na notifikačný panel,
tam sa mi zdá, že sa nejak jednoduchšie dalo vybrať čo chceš odobrať, tu
v tom dialógu to treba robiť nejak na dva krát, alebo žeby som to
poriadne nevedel? No a v poslednom čase tá ikona nerobí nič, NVDA mi ju
ale prečíta, teda ona tam je len nereaguje.
No v každom prípade problém je v podstate vyriešený cez toho zástupcu.