[Fanda] Skype a plugin do mirandy

Peter Halada pietro4044 na gmail.com
Pátek Srpen 3 12:39:53 CEST 2012

No a máš začiarknuté úsporné zobrazenie?

-----Original Message-----
From: fanda-bounces na tereza.fjfi.cvut.cz
[mailto:fanda-bounces na tereza.fjfi.cvut.cz] On Behalf Of Lubos Pintes
Sent: Friday, August 03, 2012 12:36 PM
To: fanda na tereza.fjfi.cvut.cz
Subject: [Fanda] Skype a plugin do mirandy

Zdravím,
Mám skype tuším verziu 5.10.0.115.
Všimol som si, že ak mi príde správa, skype neotvorí žiadne okno. A ten zvuk
čo sa ozve je pre mňa hluchého prakticky nepočuteľný, ešte tak keď som
ticho...
To uživateľské rozhranie je jedným slovom príšerné. Nie som prakticky
schopný sa k tým správam dostať a to aj keď viem, že by tam nejaké mali byť.
Používam plugin do mirandy a ten funguje tak prípad od prípadu, preto som
zistil až oveľa neskôr, že vlastne o mnohých správach neviem.
Miranda32.exe nie je blokovaný, tým som si istý.
Bude to o verziách? Teda pluginu, mirandy a pod? Keby ten somár aspoň okno
otvoril...
GWSkype je spambot, toho nechcem.