[Fanda] Skype a plugin do mirandy

Lubos Pintes lubos.pintes na gmail.com
Pátek Srpen 3 12:36:17 CEST 2012

Zdravím,
Mám skype tuším verziu 5.10.0.115.
Všimol som si, že ak mi príde správa, skype neotvorí žiadne okno. A ten
zvuk čo sa ozve je pre mňa hluchého prakticky nepočuteľný, ešte tak keď
som ticho...
To uživateľské rozhranie je jedným slovom príšerné. Nie som prakticky
schopný sa k tým správam dostať a to aj keď viem, že by tam nejaké mali byť.
Používam plugin do mirandy a ten funguje tak prípad od prípadu, preto
som zistil až oveľa neskôr, že vlastne o mnohých správach neviem.
Miranda32.exe nie je blokovaný, tým som si istý.
Bude to o verziách? Teda pluginu, mirandy a pod? Keby ten somár aspoň
okno otvoril...
GWSkype je spambot, toho nechcem.